? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??30 Grabs Today. 14199 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????We could Be Dreaming? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??23 Grabs Today. 4092 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, July 19, 2009

T.E.N.T.A.N.G. A.K.U.

Perkara dalam hidup yang paling aku suka :-
- Semestinya kebahagiaan dan kasih sayang yang tidak berbelah bagi
- Aku suka makan angin..kalau boleh nak jalan-2 g oversea..
- Aku suka sangat pi copink..w/p window copink..tapi window copink pun mesti ada yang nak beli
- Aku suka masak untuk suami dan anak-anak..
- Aku suka tolong dan bantu orang yang dalam kesusahan w/p aku rasa orang tu tak pernah menghargai bantuan aku..
- Aku suka senyum kat orang..biarlah orang tu tak balas dengan muka yang asem...
- Aku suka beli baju / kasut dan make up..tak tau kenapa....
- Aku suka imbas kenangan lama bila dok mengelamun...

Perkara yang paling aku tak suka :-
- Aku paling benci manusia yang ego dan sombong
- Aku benci orang yang mengata orang lain sedangkan dia sendiri tak cukup sempurna
- Aku benci orang yang tak menghargai sesuatu yang diberikan kepadanya.
- Aku benci orang yang suka menunjuk-nunjuk
- Aku benci orang yang suka ikut mood...suka2 nak masam..suka2 nak senyum..meluat la...
- Aku benci orang yang tak ada pendirian
- Aku benci orang yang tidak menghormati orang lain..
( tapi manusia punya sikap macam2..betul tak?)

Binatang yang paling aku suka :-
- Kucing (pernah beli parsian RM400.00 dari aunty Ilyka tahun 1998 dan dah pun mati May lalu)
- Arnab ( tapi malas nak bela sebab penjagaan dia susah)
- Hamster (zaman study ada bela 3 ekor -lulu-lili-lala) semua mati sebab tua
- Burung Kakaktua ( Tak mampu le nak beli)

Binatang yang paling aku benci/geli/tak suka :-
- Cacing/ulat/lipas ( kalu tegk binatang ni mesti naik darah sampai kepala)
- Harimau/singa dan segala binatang buas le..
- Serangga cam lalat

Makanan yang aku suka
- Nasi berlauk tapi lauk yang tidak berunsurkan sejuk yang boleh sebab sakit urat.
- Mee bandung
- Sphagetti
- Chicken Chop
- Nasi Beriyani
- Sambal sotong / udang

Makanan yang aku kurang atau tidak suka
- Makanan berunsurkan sejuk ( ubi / kangkung)
- Lauk daging kambing (x pernah lg try makan)
- Lauk yang berunsukan terlalu manis.