? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??30 Grabs Today. 14199 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????We could Be Dreaming? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??23 Grabs Today. 4092 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 14, 2010

Cepatnya masa berlalu


Aku rasa masa berjalan cepat sangat..mana taknya..sekejap je rasa dah nak kena kerja..hakikatnya MC aku untuk maternity sampai 29 May ni..tapi memandangkan kerja 2 yang dekat office tu pending banyak sngat..lebih2 lagi proses audit for year 2009 tak start pon lagi...documentation tak settle...filing berterabur....banyak director part yang nak kena clearkan supaya audit tak banyak tanya...maka kepala ni tak boleh duduk tenang kat rumah..aku terpaksa masuk kerja awal 9 hari. Lagipun banyak kerja-kerja aku terpaksa dibuat oleh staff aku sedangkan kerja dia pon banyak lagi nak kena settel...menyusahkan orang pulak aku rasa....

Kalau ikutkan hati nak aku sambung cuti lagi..bila tengok wajah Hadif yang comel sangat tuh tak sampai hati nak hantar kat nursery.. Aku berdoa supaya ALLAH pelihara anak-anak aku...Bila menghitung hari..esok lastla aku boleh berpoya2 dengan blog dan facebook aku...lepas ni akibat kesibukan dekat pejabat (tu tak masuk gangguan bos lagi)...pasti facebook , blog dan emel aku bersawang dibuatnya... Tapi, aku harap boleh jengah semua tu..yelah..dah dekat 2 bulan aku selalu mengaktifkan diri..rasa dah sayang lak kat teknologi tu...

Buat masa ni mungkin abang kenala hantar dan ambil aku kerja..maklumlah baby masih kecil..takut nak letak di baby car seat...rasa cam tak confident..tapi kalu abang ada hal yang urgent...aku kenalah drive sendiri....

Hari ni dengan esok kenalah pulun buat kerja rumah..segala2 nye kerna rapi sebelum start kerja..dulu belum ada baby balik kerja sempat catch up apa yang patut..ni dah ada baby..balik kerja masa lebih pack...nak makan pon kadang2 jadik tak sempat..so, abang kalu mama balik kerja tak sempat masak best2 macam dulu jangan marah ye.....

Okla...nak sambung melaksanakan tugas rumah sementara baby Hadif tidur lena...

1 YANG MELAPORKAN:

mamapp said...

k elyn, wow pekerja contoh laa.. hampir 2 minggu awal ye kak elyn. patut company kena bg appreciation ni