? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??30 Grabs Today. 14199 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????We could Be Dreaming? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??23 Grabs Today. 4092 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 7, 2010

Ibu..aku sayang kamu....



Assalamualaikum Ibu ku

aku tau hari ini kau merindui aku

Ibu,salam kesejahteraan buat Mu

anak mu ini kesepian disini

disaat mega senja menyapaanak mu ini

membilang jasa2 mu

makanya hingga ufuk subuhtidak termampu olih ku

mentafsir budi Muterlalu banyak Ibu

Ibu

kasih sayang mu aku disini

Ibu berkat usaha mu aku begini

Allah saja yang tahu perasaan Ibu

Ibu kini kau tidak berdaya lagiujian Allah untuk ibu....sabar

Ibuujian Allah untuk kita....sabar ibu

Alhamdulillah....ada sinar reda di rona matamu

Alhamdulillah....ada runut pasrah diair mata mu

Alhamdulillah....ada kasih sayang pada renungan muIbu....

ampunkan dosa ku

Ibu....

relakan pemberian mu

Aku sentiasa mengharapkan kebahagian Mu

Aku merindui Mu disini

Aku masih punya saorang Ibu

Ada syurga dibawah tapak kaki ibuIbu................

0 YANG MELAPORKAN: