? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??30 Grabs Today. 14199 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????We could Be Dreaming? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??23 Grabs Today. 4092 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 3, 2009

Faiz`s Achievement

Faiz 2 years dah start masuk playschool.Biasanya activity for playschool start 4pm. Last week teacher Faiz ada bagi semua aktiviti yang Faiz involve masa playschool....Latihtubi yang teacher dia buat adalah untuk melatih jari kanak2 untuk biasa memegang pen dan mudah mengenal sesuatu sebagai perkembangan kognitifnya.Kalu ikutkan syarat, playschool adalah untuk kanak2 berusia 3 tahun dan 4 tahun. Base on apa yang teacher dia bagitau Faiz terlalu aktif dan minat sangat dalam playschool activity Yang melucukan antara budak2 tu Faizlah yang paling pendek dan bulat....Seronok..bukan tu jer..Faiz dah pandai baca doa makan sepenuhnya w.p sebutannya pelat...i`m proud to be a mother!
Faiz Report


Faiz Activity




Nampak comotnya...tapi nilah permulaan bagi kanak2 yang baru nak belajar..InsyaAllah..lepas ni boleh berkembang dengan positif dan cerdik....

0 YANG MELAPORKAN: