? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??30 Grabs Today. 14199 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????We could Be Dreaming? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??23 Grabs Today. 4092 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 11, 2009

Pak Uteh....

Sabtu malam Ahad, family aku sajer2 jalan gi umah Pak Uteh aku di Parit Besar(orng muar panggil Parit besor..betul x..heheheh)...Kebetulan Angah anak Pak Uteh yang study kat Poly Tech Mara Cheras tumpang aku balik dari KL..so lepas lepak2 umah mak..makan2 lari jap ke Muar anto Angah..memang patut pon jupe Pak Uteh...baru2 ni dia kena sakit jantung...terperanjat la jugak...tak sangka pak uteh yang kuat kerja boleh kena sakit jantung...Malam tu jumpe pak uteh dia kata " Kalu aku mati, mak uteh ko janda kaya le..." sedih plak dengar...Pak Uteh ni bapa sedara aku yang paling rapat. Dia lah yang banyak bagi aku nasihat sejak aku kecik...Dia ni dah banyak lalu hidup susah sebelum dia senang. Tapi sebab kesungguhan dia dan hidup dia yang tak pernah abaikan ibadat pada Allah, akhirnya Allah bagi dia kesenangan melimpah ruah...Lyn doakan kesihatan Pak Uteh ye...semoga Allah bagi kesejahteraan pada Pak Uteh...