? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??30 Grabs Today. 14199 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????We could Be Dreaming? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??23 Grabs Today. 4092 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 18, 2009

Hilang selera

Sejak hubby g umrah semalam selera makan pon kurang. Perut lapar macam tahap apa pon tak tau...Lepas abang sampai Bangkok malam tadi untuk transit Ke Amman, Jordan abang ada main2 sms ngan aku..rasa happy sangat..Tapi abang kata mahal SmS Antarabangs mahal..baru 5 kali dah kena potong RM10....Huh...mahal sungguh...tapi takpe...sekadar kabar berita pon dah memadai sebenarnya. Petang tadi aku nampak abang on YM. Apa lagi cepat2 ah aku chatting ngan abang. Abang pakai laptop Usamah (anak BIL) yang study kat Jordan. Rupa2nya abang dah sampai Amman, Jordan pagi tadi. Masa aku chatting ngan abang masa tu waktu Malaysia 330 pm abang lak kat sana pukul 10 am. Jarak dalam 5 jam waktu Malaysia dengan Arab Saudi. Lama jugak dapat sembang ngan abang. Abang stay rumah sewa Usamah satu malam. Esok malam akan bertolak ke Madinah plak...Abang kata ada rezeki nak ajak aku ngan anak2 lak pergi sama..InsyaAllah ye bang...


Balik umah tak tau nak makan apa..Nasib baik mak ada kat sini lagi. Mak bagi idea untuk masak laksa untuk aku. Dia tau2 je peberet aku. Mak bising sebab aku tak selera makan. Tapi bila nampak laksa mak....huhuhuh..selera datang le plak...

Sempat beli jeruk kat Jusco..cam ngidam le plak ye

Laksa masakan mak..muahhh.....seddappp sangattt

5 YANG MELAPORKAN:

Rozita Ceritaita said...

sedap tu makan laksa...tabahkan hati ye...bulan posa ni mak akak ada dgn akak lagi ke?

tipahvogue said...

kecur liur tgk asam tu! wakakaka...

neway, semoga dia selamat pergi dan pulang.... :D

Norsyakiela said...

huhuhu,jgn la smpai xde selera nak mkn,xelok utk perut taw...

attyfir said...

sedapnya mangga..
lepas tu laksa lak..huhuuhh ..

lynda said...

Ita : Sedap Ita....insyaAllah..terima kasih Ita..start pose ni mak akak dah balik kg dah...pose sorang2 le minggu depan

Tipah : Sedap Pah asam tuh...lagi yang ada cili..nyum...nyum...terima kasih Pah..

Firsya : Susah hati la Kiela..suami jauh...