? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??30 Grabs Today. 14199 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????We could Be Dreaming? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??23 Grabs Today. 4092 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 21, 2009

Welcome Ramadhan

Hati dan lidah mengucap dan mengukir penuh kesyukuran ke hadrat Allah SWT kerana hari ini aku masih diberi peluang dipanjangkan umur untuk bertemu kembali bulan Ramadhan yang penuh keberkatan. Air mata memang tak boleh nak tahan, dada jadi sebak bila dengar pengumuman Ramadhan yang akan menjelma sehari lagi. Mungkin sebab suami ku yang jauh di Tanah Suci untuk menunaikan ibadahnya...dan mungkin lahir keinsafan sebagai hamba Allah. Macamana aku nak puasa tanpa abang di sisi? Macamana waktu sahur aku agaknya. Dan bagaimana santapan aku untuk waktu berbuka pula? Aku sering menghitung waktu dan hari untuk menanti kepulangan abang. Walaupun 15 hari tapi aku rasakan macam setahun.
Kepada semua member2 blogger , rakan2 facebook dan semua yang mengenali diri aku, aku mengambil kesempatan untuk memohon ampun dan maaf atas segala silap lidah dan bahasa yang mungkin telah menyinggung perasaan kalian. Semoga Allah memberkati segala amalan kita di bulan Ramadhan ini..

Untuk suamiku...semoga Ibadahmu di Tanah Suci Diberkati Allah..Dan Aku menanti kepulanganmu untuk sama2 menunaikan puasa...

1 YANG MELAPORKAN:

hajarus said...

selamat menyambut bulan Ramadhan & selamat berpuasa kepada k.lyn sekeluarga....

semoga dipermudahkan segala amalan....