? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??30 Grabs Today. 14199 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????We could Be Dreaming? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??23 Grabs Today. 4092 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 16, 2009

Selamat Jalan Hubby

Hari ni hubby dah berangkat pergi mengerjakan Umrah. Akhirnya impian hubbie selama ni tercapai...Syukur pada Allah yang telah memberikan rezeki Nya.. Pukul 1230 aku dan family bertolak ke KLIA. Kita orang janji jumpe kat Masjid KLIA. Hubbie gi ngan MIL dan BIL dia..kul 130 kami sampai kat masjid terus je solat Zuhur sementara menunggu yang lain2 sampai. Keluarga BIL sampai dekat kul 2...adalah 2-3 keluarga yang menghantarnya...taklah ramai sangat..maklumlah hari bekerja. Sepupu2 dan sahabat2 lain datang kat rumah je bagi meraikan mereka...Kul 3 hubbie dah cek-in...kita orang sempatla snap2 masa seblm dorang masuk ke departure hall...Masa hubbie dah start salam2 aku dah tak tahan air mata...sedih yang teramat sangat. Maklumlah 9 tahun kawen tak pernah kena tinggal lama..Hubbie salam aku last sekali lepas habis cium anak2. Aku peluk hubbie kuat2 sampai hubbie pon nangis sama ngan aku..sadis sangatla saat tu....Yang aku mampu hanyalah doa mengiringi perjalanan hubbie,MIL dan BIL...Anak aku Faiz yang umur 2 tahun lebih masih x mengerti apa2 hanya senyum tengok abah lambai tangan. Yang nampak sedih kaklong ngan kakngah(naemi) la.... Ya Allah..Kau Lindungilah Perjalanan Suamiku dan Keluarganya...Sesungguhnya hanya padamu aku memohon perlindungan dan pertolongan...Berkati dan rahmatilah ibadah Umrahnya serta berilah mereka kesihatan dan mudahkanlah segalah urusan mereka....amiiinnnn......


Hubby ngan Aku....

Sempat post masa nak solat zuhurAnak2
Hubbie cek in
Sebelum masuk....
Keluarga Hubbie

Hubbie nak gi dah....

0 YANG MELAPORKAN: