? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.6 (10 Ratings)??30 Grabs Today. 14199 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????We could Be Dreaming? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??23 Grabs Today. 4092 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 12, 2009

Sukanya dia............

Malam tadi aku masak sup ikan merah...actually tak tau nak masak apa...tengoj stok lauk yang ada ikan merah, udang dan ayam...fikir nye fikir nak masak udang ...tapi memandangkan hubby aku yang alahan pada seafood akhir2 ni aku patahkan niat. Aku pon masak la sup ikan merah. Rasa seronok sangat bila anak2 aku makan... mana taknya bertambah2 nasi dia orang...Hubby pon sama...hai...seronok bila kita masak family makan sampai licin...nampakla kepakaran sikit..ceh! Jangan jadi macam iklan Sedap katTV tu dahla...

Nak Start Bagi Dorang Makan Nih!


Mula2 aku suapkan je...



Naemi nak makan sendiri lak

Faiz lak nak makan sendiri....


Licin.......Alhamdulillah.........

1 YANG MELAPORKAN:

mamapp said...

hmm sedapnye.. syafi pn suka mkn sup